Jom Follow

Sabtu, 4 Jun 2011

Perjuangan Arwah Pasti Bersambung....

Buat warga Akademi Taipan181 Miri.
Ingatkah lagi gambar di bawah.
Pasti ingat. Pasti tak boleh lupa.
Seminar di Miri. Ramai yang hadirkan diri.
Berjanji dengan diri, untuk berubah dan perubahan tersebut amat penting.
Berjanji dengan diri, untuk buat betul-betul sehingga tercapai segala impian.
Berjanji dengan diri, untuk hadapi segala rintangan dengan penuh iltizam.
Berjanji dengan diri untuk terus bergerak meski pun lambat jadi.
Berjanji dengan diri, berikan kehidupan sekeluarga lebih senang.

Aku berpikiran positif hari ini.
Aku akan mengisi hidup aku dengan segala yang positif.
Aku akan membaca dan mendengar idea-idea yang membangunkan minda.

 Aku memiliki daya tarikan magnet.
Banyak yang datang kepada aku.
Kemaraan aku tak ada yang bisa halang.

Meski pun ramai yang dah beralih arah.
Namun masih ada yang terus berjuang.
Mereka yakin dengan janji-janji Akademi Taipan181.
Jayakan selagi mereka mahu.
Syarikat masih berdiri teguh, cuma mereka je yang berhenti.
Syarikat masih bayar bonus, mereka je yang mematikan diri.

Jom warga Miri, Sarawak dan Malaysia seluruhnya.
kita berganding bahu, bangkit kembali, cipta kembali kejayaan yang lebih gemilang lagi.
tak salah kalau kita terus kaya dan kaya...


Semangat Arwah Ddm Kunai pasti bersambut....
Daya Juang Arwah Ddm Kunai pasti bersambung...
Keberanian dan kesungguhan Arwah Ddm Kunai pasti berterusan...
Ketekunan Arwah Ddm Kunai pasti ..... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger