Jom Follow

Rabu, 15 Jun 2011

Hong Kong; dah setahun berlalu.

sabtu. seramai 60 orang
warga akademi taipan 181, akan diterbangkan ke hong kong.
dengan menaiki pesawat cathay pasific.
ini kali ke 2 aku ke sana.
tahun lepas dah gi bersama anak-anak.
kali ini kami suami isteri yang pergi bersama rakan niaga.
permainan bukan untuk budak-budak je, tapi orang dewasa pun boleh main sama.
sehari rasa tak cukup. setiap permainan mesti kena tunggu. ramai orang.
hari ahad pulak tu.
pasti ramai dan meriah.
perarakan watak-watak kartun menjadi tarikan utama.
pastikan kita tak terlepas lihat persembahan mereka.
pasti gempak.

sebagai kenangan kami di pintu masuk disneyland hong kong.
aku pun tak tahu, watak kartun apa ni?


hotel penginapan kami semasa bercuti ke hong kong. besar giler. mewah biliknya. harganya boleh tahan juga.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable