Jom Follow

Isnin, 30 Julai 2012

Nak Cekik Upline.


Ada orang marah pada upline. Uplinenya ambil downlinenya. Ambil kat sini ialah register baru la tu. Rejoin la katakan. 

Jangan buat gitu. Kalau downline orang lain, tu lain gak cite. Ini downline sendiri. Malu la sikit. Gi mari, gi mari berjumpa juga.

Downline pun berpatah arang, berkerat rotan. Dah tak boleh bertemu. Macam nak cekik-cekik je upline yang buat tu. Tapi masih nak buat biz. Bila marah pada upline. Upline reject. Jadilah anak yatim. hu!hu!hu!

Biasanya upline umpan downline tersebut dengan 'dapat bimbingan terus darinya'. Kalau direct orang lain, bimbingan tak sepenuhnya. Tambahan pula downline tu ada sikit-sikit tak puas hati dengan uplinenya. Sepatutnya upline tu, bantu jernihkan suasana. Ini tidak tikam belakang. Sapu downline tu(register guna nama orang lain, tapi orang yang sama buat biz). Downline tak perasan, downlinenya telah dicuri. Ingatkan uplinenya sedang beri bimbingan.hi!hi!hi! Itulah akibatnya level sale tak semak.

Dah selalu dengar. Upline tu buat kerja gitu. Atau bantu orang lain buat gitu. Atau beri galakan pada networknya buat kerja gitu.

Diam lagi baik. Jaga network sendiri lagi baik. Puasa-puasa dok cite pasal orang lain.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable