Jom Follow

Ahad, 15 Julai 2012

Hari pertama. Jam 4.30 am dah bangun bersiap apa yang patut utk ke guangzhao. Kali ke 9 menjelajajah bumi Allah ke Negara China. Kali ini ke Guangzhao n Shengzhen pula.Biasanya sehari sebelum berangkat aku dah siapkan bekalan wajib iaitu sambal bilis. Tapi kali ini kata en suami tak payah...erm ok aku ikut aje. Jenguk  ke dapur jam 5.00 am maid aku  tengah bersiap apa yang patut. Beliau cukup arif tentang kelengkapan dan bekalan yang perlu kami bawa.

Wah kali ini ada karipap daging untuk patner yang akan jadi habuan kami di klia nanti.tekak aku tradisional punya dah tentu bekalan nasi puteh tak boleh ketinggalan. Menu istimewa di bekalkan sambal mangga ikan goreng dan sotong masak pedas. Sambil aku bersiap en suami solat subuh. Sempat kami solat di rumah dahulu kerana waktu jadual penerbangan kami jam 9.30 am.
DI KLIA.

Kami keluar rumah 6.10 am bergerak ke klia Kereta kami parking di klia saje. Senang bila balik nanti tidak perlu menyusahkan sesiapa. Sesampai saja tempat berkumpul di kaunter F.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger