Jom Follow

Sabtu, 28 Julai 2012

Lepas Terawih!!!

Demo lepas terawih..

Sat lagi nak keluar, ada demo. Syukur. Sibuk berpuasa. Masih ada demo. Masih ada yang nak dengar pasal ATM. Masih ada yang dengan rela nak tadah telinga dengar perkongsian dari kami. 

Puasa bukan penghalang biz. Puasa pemangkin biz. Puasa pembakar biz. Bersama ATM, puasa ke tak puasa biz tetap lancar. Cuba anda risik-risik biz syarikat lain, adakah rancak seperti ATM. Dulula aku pernah tanya. Bulan puasa, mereka tak ada biz. Teramat slow biznya. Tak ada orang nak gerak. Masing-masing mahu rest. Nak rehat. Tapi berbeza dengan ATM.

ATM sibuk. Ada leader gi Tawau. Ada leader gi Utara. Ada leader, malam ini kelas kat PD. Esok ada kelas di Safira Club. Itu setakat yang aku tahu, yang aku tak tahu jangan citelah. Sibuk. Nak masak berbuka pun tak sempat. Terpaksa beli bazar ramadhan. Tak apa. Kerja keras, hasilnya amat berbaloi. Raya dengan bergaya nanti. Raya dengan duit extra.

Orang kerja gomen. Orang kerja gomen buat part time ATM. Mereka ni lagi extra duit raya. hi!hi!hi! Gaji gomen. Bonus gomen. Bonus ATM. 3 income bulan ni. Sampul duit raya sikit tebal. hi!hi!hi! Raya banyak pakai duit. Persiapan raya. Baju raya. Kuih raya. Servis keta. Tukar tayar baru. Macam-macam kena duit. Kalau tak ada duit extra. Parah juga. Lagi parah, lepas raya. Bila kembali ke KL. 

ATM.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable