Jom Follow

Khamis, 19 Julai 2012

MH 376~Guangzhou

Mereka yang bertuah.
Dapat ke Guangzhou.
Naik pesawat MAS.
Lebih selesa, tak ada komplen.
Makan pun sedap.
Tidur pun lena. Sape2 yang tidur la.
Entertaiment pun bagus.
Tempat duduk pun ada luas sikit.
Pramugari/gara pun mesra alam.
Cekap jalankan tugas.

Keseronokan tergambar diwajah mereka. MH 376 menuju Guangzhou..CDM Faridah Mohd Ali.
Ibu & Anak. Ibu bertuah. Anak bertuah. Kerja keras anak, bawa ibu melancong. Dah banyak negara, ibu melancong bersama anak. Nak bawa ibu melancong, ketika ibu sihat. Kalau tunggu kita pencen, ibu masa tu dah tak larat nak bergerak...
V; Simbol kemenangan dan kejayaan. Kerja keras. Hasilnya dapat duit dan dapat jalan-jalan negara orang. Kalau tak, tak merasa la la la.
Upline & Downline. Rakan opis. Sama-sama ke Guangzhou. Sama-sama tinggalkan suami dan anak-anak. Tak apa. Balik nanti, lihatlah nanti. Kami borong sakan. Kongsi kegembiraan. LOPA mesti bawa encik suami ye...honeymoon.
Wow! Senyum puas. Kerja keras ternyata berbaloi.
CDM Fitri & CDM Ayu. Melancong 3 kali setahun, sejak terjebak dengan ATM.
Wow! Kami menuju Guangzhou bersama ATM. Terima kasih DDM Sukri. Kongsi peluang. Kalau tak, tak merasa ke luar negara...
DDM Lan & DSM Suriati. DSM Krie Paktam & Haryani: Pertama kali melancong. ha!ha!ha! Terbukti sudah. Ikut gerak kerja upline. Inilah akibatnya. Suka. Tak suka.
Wow! Sentiasa ada setiap kali melancong. LOPA juga insyaalah ada. Dok bayang-bayang apa nak borong kat Guangzhou nanti. CDM Hanum& CDM Maidah.
Tersenyum puas. Layak ke Guangzhou. Buktikan LOPA, anda juga layak.
Wow! Ramlee. Wakil Sabah. Gegarkan Sabah. Booomkan ATM seluruh Sabah.
Wow! Rakan karib. Mana-mana pi bersama. V; menang berterusan. LOPA mesti ikut.
V; layak ke Guangzhou. Impian jadi realiti.
Aku masih mahu jelajah bumi Allah. Nak lihat keagunganNya. Sambil itu belajar dari manusia lain. Insyaalah lepas ini LOPA pula.
Makan dulu. Tambah tenaga. Sampai je Guangzhou, terus aktiviti. Makan malam je ada. Nasib baik bawa bekalan. Nasi putih. Sambal pauh. Ikan tongkol rebus goreng. Wow!
Foto yang sempat aku ambil.
Sape-sape tak ada jangan marah.
Lain entri insyaalah ada.
Kalau semua muka anda ada.
Kesian kat yang lain.



ATM



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable