Jom Follow

Rabu, 13 April 2011

Safira Club- Tetap d Hati.



Bertemu lagi.
hari dah malam.
mentari berlalu pergi. 
kepekatan malam bermula.


rabu.
malam rabu.
malam ini lain macam je rasa.
biasanya aku tak ada kat Taman Bukit Kinrara.
selalunya aku akan bersama-sama dengan rakan niaga utara.
melaungkan go go go Taipan. go go go Hong Kong. go go go CDM.
ke sana takut-takut sampai lewat.


esok aku keluar negara lagi.
pagi-pagi lagi dah kena berada di KLIA.
Perth destinasi terbaru aku.
ini kali ke 2, sejak aku berniaga MLM.
2005 dah ke sana.


warga safira malam ini.
maaf tak sempat ke sana.
ikutkan hati nak juga ke sana.
takut esok tak larat nak ke Perth.
khabarnya malam ini akan penuh sesak.
orang lama, orang baru,
orang jauh, orang dekat.
orang KL pun ramai yang turun ke sana.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger