Jom Follow

Ahad, 3 April 2011

Kelas 26


Antara mereka yang tak jemu-jemu datang kelas.

Dah lunch. kat mana lunch. kat rumah. kat luar. kat mall. bersama keluarga atau berdua je. atau seorang diri. apa-apa pun ok, asalkan bahagia. 

baru lepas kelas, semakin ramai. hampir penuh. dah sampai ke belakang. bersila pun ramai. 2,3 minggu lagi akan padat. lambat, memang tak leh masuk. parking pun berebut. sikit masa lagi. aku pasti. aku yakin. Akademi Taipan semakin hebat. Akademi Taipan semakin harum. Akademi Taipan semakin wangi. semakin ramai yang bernaung dibawah berjaya.  bimbingan yang diberikan oleh Akademi Taipan benar-benar membantu mereka melakar kejayaan. Akademi Taipan akan terus memberi bimbingan. Akademi Taipan akan terus berbakti kepada mereka yang mahu. Akademi Taipan terus memberi ilmu kepada mereka yang mahu.

Akademi Taipan didirikan untuk memberi bimbingan secara percuma kepada pemain MLM. apa yang berlaku sebelum ini, masuk mlm dan terbiar tanpa bimbingan. jadi susah nak berjaya. sukar melakar kejayaan. kini dah akademi taipan. nak berjaya, akademi taipan ada. datang dan belajar. latihan secara teori dan praktikal. tapi ada juga pemain mlm yang tak suka datang kelas. ada juga yang menyampah dengan pengisian kelas. ada ke patut suruh gi demo, datang kelas bila free. datang kelas bila tak ada benda lain nak buat.
sape yang ajar gitu. sape yang cakap gitu. datang kelas banyak manfaatnya. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger