Jom Follow

Ahad, 10 April 2011

Melaka!



bertemu lagi.
harap semuanya sihat sejahtera. semakin happy. semakin gembira dengan kehidupan yang kita jalani. keluarga semakin bahagia. impian satu demi satu telah dikecapi. keperluan anak-anak semakin mudah dipenuhi. rumah semakin selesa untuk didiami oleh anak-anak. mungkin anak-anak telah dapat seorang satu bilik, lengkap dengan AC lagi.

aku baru sampai dari Melaka. kelas pengukuhan. sebulan sekali. tahniah buat tuan rumah. ddm Norkamisah dan suami bersama cdm hamaka. tahniah  juga buat, mentor pembimbing mereka, yang tak jemu hadirkan diri setiap kelas di sana. cdm jalilah, cdm aidil, cdm syed, cdm hj cha, cdm khazir. tahniah juga buat mereka yang sudi hadir petang tadi. cdm faridah, cdm dzulfauzilah, cdm muhammad razali, cdm nizam, cdm roshila, cdm zefry. kehadiran lebih 60 orang hari ini, cukup membakar pembentang bicara petang tadi. perkongsian petang tadi  oleh cdm muhammad razali dan cdm khazir. cdm faridah promote seminar hujung bulan ini.

foto sekitar kelas di Melaka hari ini.
jangan ada pula yang kata tak dapat info pasal kelas hari ini.
sape-sape yang hadir kelas mingguan kat sana memang dah maklum.
mereka buat ini pun atas persetujuan bersama.
Slot pertama. Cdm Muhammad razali.

Siap sedia untuk dibelasah!!!

Jangan cuba-cuba terjun bang! tinggi tu!

Nyayian lagu 'pikirkan boleh'



Go Go Go Taipan!!


Add caption

Cdm Dzulfauzilah.

Cdm Khazir mengisi slot ke2.

Tekun mendengar.




m

mudah!mudah!mudah!jangan pikir susah mlm ni.

Tengah menyusu botol pun datang...


Add caption

Ddm Norita pun ada.

Ddm Azhar.

perkongsian hari ini, cukup bermakna bagi warga Akademi Taipan Selatan.

Wajah mancho seorang hero.

dok bincang ape?

aku ke sana lepas kelas di usj. kelas hari ini, semakin ramai. semakin menarik warga baru. semakin panas. semakin profesional. walaupun cdm tak sepenuhnya hadir. kehadiran yang semakin ramai, membuatkan aku bertambah yakin mlm masih boleh jadi periuk nasi aku dan keluarga. atau sesiapa saja yang mahu menjadikanya periuk nasi. 

penipuan melalui skim mlm semakin banyak. tetapi aku dan kita menjalani perniagaan mlm tulen. masuk dan mesti buat kerja baru berjaya. masuk dan bukan duduk saja. masuk dan tunggu keuntungan bulan-bulan. mlm aku ni tak tipu-tipu orang. mlm aku ini tak janji keuntungan berganda-ganda tanpa buat kerja. mlm aku ini, ada produk yang dijual.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger