Jom Follow

Ahad, 3 April 2011

CTS Sarawak????

CDM Asiah sedang bentangkan program CTS Sarawak.


Tengok pun sedap. kuih yang jadi kudapan semalam.

Megah warga akademi taipan sarawak. sentiasa ada strategi dan program-program hebat.

181

AT 181



makan malam di Sadaq.

Akademi Taipan bukan berdiri megah di ibu kota je.
kat tempat-tempat lain pun ada.
jangan risau. anda nak je, pasti akademi taipan muncul.

semalam aku ke Kuching.
lawat kawasan sana. dah lama tak menampakkan diri.
bertemu mata dengan mereka yang dahagakan kejayaan. 
berkongsi dengan mereka yang sedang bangunkan meniaga ini.
AK 5204. bertolak, jam 9.45 am. tiba jam 11.20 am.
cdm asiah dan dsm wada yang ambil aku.
makan dulu.
hadiri kelas di branch Kuching.
semalam sambutan agak hambar. ramai terlibat dengan program senada seirama.
maklumla pilihanraya punya pasal. kakitangan kerajaan diminta terlibat secara aktif.
itu yang jadi tak ramai.
tapi aku amat berpuas hati. dapat sampaikan sesuatu pada mereka yang hadir. aku dapat sampaikan apa yang aku nak sampaikan. aku pasti mereka yang datang semalam memang paham apa yang aku sampaikan. perkongsian singkat tapi penuh makna. 
target tahunan.
target bulanan.
target mingguan.
target harian.
buat semua ini, kejayaan pasti tercapai.

makan malam di sadaq. ikan terubuk masak asam pedas. wooow.

lepas tu balik KL. jam 8.50 pm dan sampai KL 10.30pm.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger