Jom Follow

Rabu, 6 April 2011

Hantar anak,,

Khaleeda Ameerah bersedia untuk ke sekolah. kerja keras untuk masa depan yang gemilang. pembakar semangat mak bapa.

tugasan hari ini. hari ini kena hantar anak ke sekolah. semalam minta aku hantarkan. nak bermanja kot. mungkin dia lihat kawan-kawannya ke sekolah dihantar oleh bapa mereka. nak rasa bagaimana kalau bapa yang hantarnya kesekolah. sekolah di at tamimi international school. boleh cite dan berbangga dengan kawan-kawannya. seingat aku, ini kali ke 2 aku hantar dia ke sekolah. kalau tidak anak buah yang hantarkan. nasib baik aku kerja sendiri. tak terikat dengan sape-sape. boleh rasa macamana mengalami kesesakan jalan raya. biasanya keluar, bila jalan dah clear. jangan pulak, setiap hari aku kena hantar.
lepas ni, jumpa dengan rakan kongsi. sembang-sembang sejam 2. sambil minum-minum, makan-makan, dapat semangat, suntikan inspirasi dan boleh wat kerja. boleh pulun kerja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger