Jom Follow

Ahad, 17 April 2011

Aku Dah Nak Kelik!!!


selamat pagi semua.
harap sihat semua.
harap happy.
harap bahagia.
aku dah nak balik.
dah 4 hari 3 malam.

bersama beberapa rakan niaga.
layak pakej melancong.
pulun punya pulun.
berada di Perth.

menginap di Citigate.
707, Wellington Street Perth.
Western Ausralia 6000, Australia.
bilik 221.
rakan sebilik.
DDM Kunaini.

hirup udara asing.
jalan-jalan tempat-tempat menarik.
lihat budaya asing.
lihat suasana negara asing.
baca paper negara asing.
tengok tv mereka.
aku dah nak kelik.
melancong VVIP Trip.
layanan bagus sekali.
berbeza sakan dengan dulu.
jadualnya tak padat sangat.
tak kepenatan, enjoy je.
cukup masa berbelanja.
ada yang borong sakan.
cukup masa bergambar.
cukup masa sembang-sembang.

breakfast terakhir, pagi ini.


aku dah nak balik.
selamat tinggal Perth.
lain kali datang lagi.
mana tahu, ada trip lagi.
siapa sangka hai-o akan buat lagi.
meniaga lama-lama la dulu.
dengar cite eropah pulak tahun ini.

Ddm Sukri bersama Encik Teoh.

aku dah nak balik.
trip yang hebat.
terima kasih Encik Teoh.
4 hari bersama kami.
lebih mengenali.
lebih mesra.




aku dah nak balik.
salah 1 destinasi. 
ziarah kebun.
luasnya 100 ekar.
guna mesin ba...
tenaga kerja tak perlu ramai.
macam-macam ada.
buah mata kuching, mempelan, epal, anggur, limau.
semuannya ikut musim.
musim sekarang pisang kaki.
untuk pasaran eksport.

aku dah nak kelik.
hujan pulak pagi ini.
tak leh nak keluar, lihat kawasan...

aku dah nak kelik.
apa khabar warga taipan.
kelas pagi ini.
ada strategi baru ke.
ada ilmu baru ke.
ada orang baru ke.
ada cite baru ke.
paling penting diri kita yang gi kelas.
ada lagi trip tau.
hong kong pulak yang terdekat.

aku dah nak kelik.
tahun ini dah 2 kali trip bersama hai-o.
jakarta bandung dan perth.
hong kong akan menyusul.

aku dah nak kelik.
masih boleh berniaga.
masih bisa kaya.
masih ramai yang mahu.....
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger