Jom Follow

Rabu, 27 April 2011

Safira Club- Aku Tetap Datang!!!


petang ini. aku and geng sekali lagi akan ke keluar kl. kali ini ke utara pulak. hari rabu ke utara, boleh dikatakan destinasi wajib. jarang sangat tak sampai ke sana. kalau ada hal-hal yang tak dapat dielak. aku tak pegi. jasad tak sampai. roh dan semangat sentiasa ke sana.

safira club. siapa tahu nak jadi lagu ni. buat pun takut-takut. sape nak datang. sape nak penuhkan bilik. sape nak bayar. mampu ke bayar sewa. buat kat tempat-tempat lain nak capai 10-20 orang pun susah. inikan pulak guna bilik yang memuatkan 100-170 orang. rupa-rupanya masih tak muat. tiap-tiap minggu ada pertambahan orang datang. ada yang kena dok luar. ada yang tak boleh masuk. nak dapat duduk mesti datang awal. solat maghrib kat situ. surau pun cantik dan selesa. lagi cantik.

sebelum buat kat safira club, dah beberapa tempat dah buat. bermula di pasar bayan baru. buat kat stokis, bukit jambul. buat kat restoran zubaidah. buat kat kassim mustapha. selepas tu pindah ke safira club. kekal sampai sekarang. dah 3 tahun bertahan kat sini. bermula dengan beberapa orang hingga jadi beratus orang. bermula dengan 1,2 leader hingga jadi seperti hari ini.

cdm utara pun dah ramai. cdm abang ali, cdm pak su, cdm mariam, cdm hasmidar, cdm fitri, cdm muhammad razali, cdm sarjan mad. ddm jangan kira la. dsm pun ramai.

sape yang bawa prospek, dia yang bentangkan MP. tak payah tunggu cdm upline yang dok cite. masing-masing pandai dan konfiden cite sendiri. lebih mudah meniaga lagu ni. lagi cepat kembang. lagi cepat meletup-letup.

safira club.
aku datang lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger