Jom Follow

Khamis, 21 April 2011

Cdm Kartini; Beli lagi....

baru bermula.
lepas berehat kerana berpantang.
beli hadiah buat ganjaran diri.
setelah appt ditunda minggu depan.
  permulaan yang baik.
permulaan yang menggembirakan.
bergaya dengan handbag baru dan kasut baru.

wow...
tak pernah aku beli seluar jenama ini. harganya menakutkan aku. lebih baik aku beli buku.
rugi rasanya habiskan duit, 2,3 ratus untuk sehelai seluar. hari ini, aku kuatkan hati, beli juga.

4 koleksi terbaru. tadi tak ada niat pun nak beli buku. saja nak lepaskan rindu pada buku-buku, aku masuk kedai buku MPH di SACC Mall, Shah Alam. 
tapi bila dah masuk. rasa bersalah pulak, kalau keluar dengan tangan kosong. 
ingatkan 1 buku dah kira ok. godaan beberapa buku lain, akhirnya aku tewas juga.
bertambah lagi koleksi yang mesti aku habiskan dalam 10 hari akan datang.



3 ulasan:

  1. Kak Tini, nanti kita pi shopping kat empire plak nak... Sambar la coach ke satu dua hehhehe best gak kan...

    BalasPadam
  2. jom...kita berniaga duluuuu...bukan tak nak beli coach..ari tu ada beli kat singapore sampai la ni tak pakai .... tak minat la brand lain...sat g akak upload gambaq nah...oh nanti akak buat cabutan bertuah seminar nds nanti....

    BalasPadam
  3. aida syg...perabot kt umah i semua beli kt empire u...so ajaklah i sekali nk p shopping tu...jgn tinggal daku maaaaaaa...

    BalasPadam

Powered By Blogger