Jom Follow

Jumaat, 1 April 2011

Bulan 4/ Bulan April.


april dah masuk. bulan 4 dah tiba. mac dah berlalu pergi dan tak kembali lagi. capai  target, syukur. Tidak capai target. usah bersedih. kita dah berusaha sebaik mungkin. dah kerja seperti lipas kudung. tak capai juga, tak apa. dah tak boleh ubah apa-apa lagi. bulan ini, kita pulun. capai target mac dan april. rancang betul-betul. tak ada kecewa lagi. tak ada pilu lagi. masih awal lagi. masih ada peluang lagi. double income dari bulan ini. double pakej baru masuk. double sales personal. double rakan niaga datang kelas. semuanya kita doublekan bulan ini. bulan ini dah tak ada lagi halangan. bulan ini dah tak ada lagi masalah. kalau ada masalah bulan ini, masalah dalaman je. masalah malas. masalah dah rasa cukup.  

ingatlah....
prospek tanpa had. cari prospek semudah ABC. kalau anda takut atau segan. buat dan terus buat sehingga takut dan segan tu hilang. buat apa yang kita takut, lama-lama takut tu hilang. mudah je ubatnya. kalau kita takut dan terus tak buat, sampai bila pun takut tu melekat kat kita.


bulan 4, bulan terbaik untuk kita menaja. minggu ini, minggu terbaik untuk kita buat penajaan. malam ini, malam terbaik untuk kita buat penajaan. jumpa prospek malam ini. 99% closing. jumpa dengan semangat pahlawan. jumpa dengan semangat sang juara. jom jumpa. jangan dok peluk tubuh pulak. jangan dok goyang kaki pulak. jangan dok terlebing pulak. 


bulan 4, bulan bikin income paling besar. bulan 4, bikin pv paling tinggi. bulan 4, menaja paling ramai. bulan 4, demo paling ramai. bulan 4, bawa orang datang kelas paling ramai. bulan 4, pastikan naik pangkat. sm->ssm. ssm->dsm. dsm->ddm. ddm->cdm. sape-sape naik cdm bulan ini, dapat RM 1K. fight,fight,fight. tak ada mustahil. buat dan terus buat. jangan undur lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger