Jom Follow

Isnin, 2 Mei 2011

Seminar Dimensi Baru...cerianya slot 1.



dah sampai rumah.
terus balik sebaik sahaja seminar habis.
ada yang baru bertolak balik.
semalam rehat kat KL sehari lagi.
ada yang dah kerja hari ini.
terus apa yang dipelajari kat seminar.
perlu berubah. 
dalam masa 48 jam.
kalau tak, kekal dengan perangai asal.
ilmu memang dapat.
action je sekarang.
buat baru paham


paham dan boleh kongsi dengan rakan kongsi.
macamana nak berhadapan dengan prospek.
senyum je. senyum je. apa prospek cakap.
prospek dok mengomel.
senyum je.
prospek dok kutuk mlm.
senyum je.
aku tak nak masuk.
senyum je.
kalau aku tahu nak cite mlm, aku tak akan jumpa.
senyum.
 cakap saya faham.
 jangan nak berdebat.
menang cakap tak dapat apa.
belum tentu mereka masuk.
berapa ramai nak sponsor tahun ini?
mlm, pendapatan ke2 hari ini,
kebebasan kewangan hari esok.
ramai yang dah buktikan.
buat untuk tambah pendapatan.
lama-lama dah jadi pendapatan utama.
lepas itu asbab dapat kebebasan kewangan.

lurus. tangan atas bahu.
ikut aku. mana aku gi.
kau akan berjaya.
 pilih shot mana yang menarik.
dah bertambah kemahiran.
netwoker, blogger dan jurugambar.

kejayaan milik kami.
kami hebat.
kami kuat.
kami rajin.
kami tekun.
kami tahan cabaran.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger