Jom Follow

Rabu, 18 Mei 2011

Konvensyen cdm; Dari Sisi ke Sisi

dari sisi ke sisi.
lihat betul-betul.
kaji betul-betul.
lihat sudut positif.
jauhi sudut negatif.
baru buat andaian.
baru buat telahan.












bertaut kembali.
syukur masih lagi dikesempatan untuk terus hidup dan jalani kehidupan dengan penuh ceria.
masih boleh berniaga. masih boleh capai impian. masih boleh buat mlm. masih boleh bikin kekayaan melalui dunia mlm. malah dunia mlm semakin subur. semakin ramai yang telah memahami falsafah mlm.
jayakan orang lain dengan sendiri kita pun berjaya. indahnya falsafah mlm. bertitik tolek dari sini, dunia mlm membumi di Malaysia. kejayaan rakan niaga diutamakan. bukan utamakan diri sendiri. inilah yang menjadikan dunia mlm diminati dan mampu menarik minat sesiapa saja. tak pandai akan diajar. tak boleh cakap, akan dibimbing sampai pandai cakap. tak ada ilmu, akan diberi ilmu sehingga berjaya. inilah sebabnya akademi taipan181 ditubuhkan. beri ilmu dan bimbingan sampai berjaya.

ada juga yang pentingkan kejayaan/kekayaan diri sendiri dulu, baru rakan kongsi. orang sebegini akan tertolak dari dunia mlm. mungkin berjaya peringkat awalnya, sedikit demi sedikit akan terputus dari gerobak mlm yang sejati.itu belum lagi yang tak jujur dalam meniaga. main duit rakan niaga. tak punch. hutang dengan uplie, hutang dengan dlien. macam-macam lagi kerja dajal yang dibuat. nak senang cepat. nak kaya cepat. padahal bukan cepat kaya, malah cepat mati berniaga. orang tak akan berniaga lama dengan kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger