Jom Follow

Isnin, 16 Mei 2011

Selamat Hari Guru,



aku 
kamarudin bin mamat.
sempena sambutan hari guru tahun 2011 yang jatuh pada hari ini.
ingin mengucapkan selamat hari guru.
buat guru-guru yang pernah mendidik aku secara langsung dan secara tak langsung.
guru-guru yang mendidik aku semasa bersekolah di;
sekolah kebangsaan becah kelubi-1980-1985.
sekolah menengah chetok-1986-1998.
sekolah menengah dato' mahmud paduka raja tanah merah-1989-1990
semasa aku belajar di Universiti Putra Malaysia.

tak lupa juga buat rakan-rakan yang menjadi warga pendidik;
Atuk, Mek da, Siti Norizan, siti jubaidah(ju), rosmizi, cikgu mail, nat, juki, atan, yet, bibah, taufik.
mat nor, dan ramai lagi.
rakan-rakan guru semasa aku mengajar di sekolah menengah teknik cheras.

tak lupa juga buat pendidik akademi taipan 181.
rakan niaga yang menjadi pendidik yang berada diseluruh pelusuk negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger