Jom Follow

Ahad, 4 November 2012

Pelancaran Bio Velocity Sleep Mate: Safira Club.

Awal pagi dah berguru. Pelita Seberang Jaya. Sebelum acara mula. Nak jumpa semalam, tapi tak sempat. Kutip dan terus kutip ilmu MLM dari Otai. Otai pula tak jemu-jemu bertemu dengan kami. Sejak akhir-akhir ini semakin kerap. Kami pun semakin bersemangat. Semakin yakin dengan ATM181. Kami semakin kukuh bertahan bersama ATM181. Produk baru, telah muncul bersama berjuta harapan. Masanya telah tiba untuk ATM181, kembali susun langkah. Kurangkan kontroversi, terus kekal fokus pada biz. Biar ramai-ramai kita jayakan.
Selepas jumpa kami. Otai jumpa pula dengan Fitri. Sikit-sikit tunjuk. Otai sokong Fitri. Fitri leader tak jemu tambah ilmu. Senang bimbing. Tak banyak tunjuk pandai. Pandai ikut. Berhati-hati setiap tindakan. Sikit-sikit kasi nampak. Sinar Bio Velocity Sleep Mate semakin bersinar. Main benda besar. Fokus pada PV besar. Barang kecil, untuk maintain sahaja. Pulun buat sales, lambat kaya. Pasaran amat luas. Semua orang tidur.
Safira Country Club, Bilik Teratai. Tepat kelas diadakan. Tempat mula, Bio Velocity Sleep Mate melangkah menawan Utara. Lepas utara tawan pula Malaysia. hihihihihi. Tak ada mustahil, kalau kita yakin dah buat kerja sungguh-sunggu. Dah 3 tahun kelas bertapak kukuh di sini.
Tu dia! Lima Bio Velocity Sleep Mate. Otai bawa dari KL. Tunjuk pada pengedar semalam. Bawa dan terus tinggal. Pagi ini dah habis. Dah terjual. Terpikat dengan kelebihan yang ada pada Bio Velocity Sleep Mate. Bila dah tidur. Melekat jadinya. Bukan itu saja. tengok kereta kat belakang tu. Semuanya 181. Bila buat sungguh-sungguh, boleh memandu kereta tersebut. Yakin dan jangan kata tak boleh. Ramai dah buktikan. Awal-awal tak yakin, tapi memilikinya akhirnya.
Serius dengar penerangan kehebatan Bio Velocity Sleep Mate semalam.
Kelvin. Hebat, detail & kelakar. Tak jemu dengar. Dah boleh buat demo sendiri.
Kartini & Ayu bersama yang bertuah. Dapat handbeg. Tiza, Mum Aqil, Nur Shafiqah. Janji Kartini, rabu ini pun ada lucky draw. Datang dan bawa geng-geng ramai-ramai. Ulang sekali lagi. Bawa ramai-ramai kawan. Gunakan tarikan lucky draw sebagai booster.
Cikgu ALi Bachik. Kongsi kenapa dia boleh bertahan.
Pakar strategi, Kartini Mat Yaakob. Kongsi 3 langkah mudah untuk jadi DSm & DDM.
Ah Hock. Beri kata-kata semangat buat yang hadir. Jangan takut nak buat sungguh-sungguh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger