Jom Follow

Isnin, 26 November 2012

Tak Mahu Sisa...

Bertemu lagi, kali ini belah malam pulak. Aku dok mengadap 'natang' ini selepas kecewa sakan akibat kekalahan Harimau Malaya kepada Singapura.

Masih panas? Masih hot? Masih hangus? Atau sudah sejuk beku? Sejuk ke panas. Aku tetap teruskan perjuangan, yang aku & isteri mulakan sejak 12 tahun dahulu. Masih buat, meski pun sentiasa ada yang angkat kaki. Kami bina yang baru. Setiap hari lakukan. Setiap hari buat. Dah pilih untuk buat, kena buat. Dah pilih nak ikhtiar hidup bersama Hai-O.

CDM Nurhasni dari Sabah. Perjalanan telah dimulakan. Teruskan perjuangan. Hasil lumayan sedang menanti anda. Pasaran amat luas di Sabah.

CDM Ayu dari Penang. Bersama CDM Fitri, bawa rakan kongsi menguasai pasaran Utara. Ayuh jangan berlengah. Jadilah leader hebat kusaai pasaran, bukannya leader yang hanya terima sisa-sisa tinggalan orang lain.
Kami cintai apa yang kami sedang buat. Kami sayang dengan apa yang kami sedang pulun. Kami setia dengan yang satu ini. Sejak 12 tahu, berpanas, berhujan mencari rezeki dengan biz MLM. Biz ini bukan satu perhentian sekadar singgah seketika sahaja. Bila ada peluang lain kami cabut. 

Kami sikit terkilan. Datang seketika, harap cepat jadi kaya raya. Bila tak berapa jadi. Kecewa. Frust. Tersangkut pada yang lain pulak. Ada yang dah pi, juga tak jadi juga. Tapi malu nak u-turn kembali pada Hai-O.

Ramai yang kata tak boleh buat. Ramai yang kata, semua dah masuk. Ramai yang kata nama dah busuk. Macam-macam lagi label negatif terhadap Hai-O. Sedarlah wahai kawan dan orang-orang di luar sana. Masih ramai yang join setiap bulan. Masih ramai yang jadi SM setiap bulan. Masih ramai!Masih ramai. Kutuk tapi tetap masuk...

Ayuh semua, kita ubah mindset mulai malam ini. Masalah sebenarnya tertanam dalam diri kita. Kita yang suka tengok pada sudut negatif.

Semalam. 35 CDM baru diraikan. Di mana mereka buat biz. Di Malaysia. Sama negara dengan dengan kita. Sama negeri dengan kita. Jadi mereka boleh. Kita juga boleh sekiranya kita ubah mindset.hihihihihi

CDM Carl Sum dari Sabah. Dianugerahkan CDM pada ulangtahun ke-20 Hai-O. Mara terus mara. In shaa Allah hidup anda lebih makmur. Hidup anda sekeluarga lebih indah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable