Jom Follow

Ahad, 27 Mac 2011

Pengorbanan dulu baru kejayaan tiba.

Petang tadi aku ke sini.
BookXcess Sdn. Bhd.
L3-60, AMCORP Mall
18, JLN PSN Barat.
Petaling Jaya.

peminat buku boleh berkunjung ke sini.
bawa duit banyak-banyak.
satu kedai nak sapu.
Banyak pilihan dan murah.
Tak tahu mana nak pilih semua nak.
harganya 70% murah.
tak pernah aku jumpa.
aku pasti tempat ini akan jadi tempat kesukaan selepas ini.
sebelum ni hanya dengar-dengar.
tak pergi pun, tapi tadi aku ke sana.

ini salah satu buku yang aku beli. 
lihatlah perbezaan harganya.
sanggup tinggalkan dunia remaja, semata-mata mengejar cita-cita.
menjadi juara tenis dunia.
seolah-olah dilahirkan untuk jadi pemain tenis.
latihan adalah dunianya.
menang sebanyak 762 kali.
memenangi grand slam = 14
hadiah= US 43,280,489.
ini juga aku miliki.
pengorbanan mesti dilakukan.
bayar dulu harganya baru boleh berjaya.
bacanya lepas selesai buku kat atas tu.
Rahsia jadi jutawan.
baca dan ambil pengajarannya.
sehari 2, aku kena bacanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger