Jom Follow

Rabu, 30 Mac 2011

baru aku tahu..


sedang tunggu nak gerak ke safira club. harap-harap sempat sampai sebelum kelas bermula. tak boleh dengar laungan semangat aku. 'go go go hong kong'. 'go go go cdm'. mesti dengar selalu. kalau tak dengar penuh separuh pun tak apa. kalau tak kena laung sendiri.
lewat bertolak. tak apa. aku rasa sempat sampai. seberang jaya tak jauh sangat. semangat punya pasal. sempat sampai. 
doakan aku sampai sana. bertemu dengan mereka yang berjaya. bertemu dengan mereka yang sedang berjaya. bertemu dengan mereka yang tak berhenti berjaya. bertemu dengan bakal-bakal cdm. pang5 yang bakal gegarkan Malaysia dan Indonesia.
setiap minggu jumpa dengan mereka. tak jemu. tak boring. sentiasa ada benda baru. sentiasa ilmu baru yang aku dapat. sentiasa info baru yang dapat berkongsi dengan mereka. sentiasa bersemangat.
dari perlis, dari alor star dan dari KL bertemu di safira club. hari ini aku rasa ramai juga cdm dari kl yang turun. aku agak je tu. nanti kat sana baru aku tahu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger