Jom Follow

Selasa, 1 Mac 2011

Mac1; jom buat duit.


mac!Mac!MAC!
mAC!maC!MAc!

dah masuk. dah tiba. dah jadi. fight!fight!fight!.

bulan akhir nak ke hong kong. mudah je. sikit je. senang je. kacang je. semua boleh dapat, kerja lebih sikit je. lebih dari biasa-biasa. jumpa ramai dari biasa-biasa. kan nak jadi insan luar biasa. sikit lagi yang kurang. ada yang dah dapat 1 tiket. fight untuk 1 lagi tiket. 2 tiket setiap orang. kalau laki bini join. 4 tiket pun sapu. tak ada yang marah. tak ada yang dengki. kita rajin, kita fight, kita dapat. kita gi hong kong la. yang masih tidur, kita kejutkan. yang koma??yang hidup, tapi bagaikan orang mati, macammana pulak.

bulan feb dah berlalu. tak sempat masuk bulan ni pulak. bulan ni dah nampak bayang-bayang. meniaga semua akan naik. yang buat. yang buat. yang tak berhenti buat. yang ada target. yang ada impian. yang hari-hari buat. meniaga ini sebagai part time, balik kerja terus buat. balik kerja terus jumpa prospek. balik kerja jangan terkejar-kejar balik rumah. setkan app dan jumpa dulu. buat sharing dulu. ramai yang sedang tercari-cari peluang. cari lubang tambah duit. cari lubang tutup hutang. 

kesianilah mereka yang tercari-cari peluang. alangkah indahnya, kalau kita temui mereka sekarang. pasti tak bertepuk sebelah tangan. ramai yang tercari-cari. ramai yang sedang menanti call dari kita. ramai yang sedang menanti sms dari kita. bantulah mereka. bimbinglah mereka.

1 mac. selasa pulak tu. ada kelas lagi malam ni. hebat. hebat.hebat. kemah. kemah. kemah. jangan lupa warga KL dan sekitarnya. kelas malam ini. rahsia jana pendapat berterusan melalui Akademi Taipan, akan dibongkarkan. akan ditelanjangkan malam ini. jangan lepas peluang hebat ini. dah ramai yang berjaya. dah ramai yang memiliki apa yang mereka impikan sebelum ini. kami ada rahsianya.

takut gagal. ramai yang gagal. usah takut. mereka gagal kerana mereka tak buat. mereka gagal kerana kurang berusaha. mereka gagal kerana itu pilihan mereka. mereka gagal atas salah diri sendiri. ada yang tak ikut apa yang akademi sarankan. buat ikut suka. buat tak berterusan. buat 1 minggu sekali.
nak berjaya. nak cepat. nak jadi. nak kaya. nak cdm. hari-hari kena buat. ini mesti bro. hari-hari kena ada appt. hari-hari ada sharing.sendiri atau bersama upline atau group. jangan tak buat. kelas BOP pun mesti hadiri. 1,2 kali seminggu. bawa prospek. ini wajib. ini mesti. kalau nak berjaya la la. orang gagal, tak suka datang kelas. negatif dengan kelas. trauma dengan kelas. datang sekadar, nak kritik perjalanan kelas.

di mana anda. asalkan di bumi malaysia. kejayaan bakal tercipta. sejarah pasti berlaku. anda akan capai apa yang diimpikan. anda akan jadi apa yang anda impikan. anda akan beri apa yang anda ingin berikan. 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger