Jom Follow

Isnin, 6 Ogos 2012

Senyum Kambing!!

Snap kat SACC MALL.
Hari sabtu. Orang mula keluar beli persiapan raya.
Aku & CDM Kartini juga menyibok juga hari tu.
Jalan-jalan kat situ. ALamak nak parkir pun susah. Penuh.
Terpaksala parking tepi jalan, tak boleh masuk parkir.
Valet parkir pun penuh, dah tak leh masuk...
Dah pi, terpaksa cari parkir juga....
Aku nak cari buku je...

Penat memilih boleh rehat. Ada kerusi lagi kat tengah-tengah tu.
Macam-macam ada. Ikut bajet yang tersedia.
WOw! Raya. Penjual buat duit.
Aku snap foto ni dari lantai 1.
Kat SACC MALL, mungkin tak seramai PKNS.
Aku memang elak ke PKNS, nak melangkah pun susah.
Lagi pun kedai buku tak best kat sana....

Intai-intai juga harga pakaian.
Alamak, mahalnya...
Tak semua orang mampu beli.
Kalau anak ramai, berapalah bajet raya mereka.
Kena pula pendapatan kecik...

Kalau pendapatan gini.
Sedih nak bayangkan mereka sambut raya.
Kalau kerja pula seorang...



Akademi Taipan Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable