Jom Follow

Isnin, 13 Ogos 2012

Armada Hotel: TQ CDM.

Berbuka puasa ditaja.
CDM Jai & CDM Yati.
Hotel Armada PJ.
Mungkin rezeki lebih dibulan puasa....

Aku tertanya-tanya.
Kenapa pilih Hotel Armada.
Apa yang lebihnya hotel ini.

Nasib baik mudah nak cari.
Jalan tak sesak sangat.
Tak sampai 20 minit dah sampai.
6.45 petang kami dah tercokoh kat situ.
Nasib baik penaja kami, juga telah tercokoh kat situ.
Rezeki jangan ditolak. Bala jangan dicari.
Dah semakin mahal. Tiap-tiap tahun akan naik. Tahun depan dah berapa?
Wow! Menanti waktu berbuka. Ambil makanan awal. Orang belum ramai. Tak payah beratur. Sikit sikit, akhirnya penuh meja. Nak tu, nak ni.
Wow! Syoknya berbuka bersama..
CDM-CDM penyeri Akademi Taipan Malaysia. Tak jemu-jemu pasarkan PB. Tak jemu-jemu tanam G15. Tak jemu-jemu menjayakan. Tak jemu-jemu beri inspirasi buat ATM.
CDM Jai. Semakin menjadi biz. Semakin mantap skill convince. Group sedang kembang mendalam dan melebar. Kerja tak kenal penat. Kerja tak kenal letih. Asalkan rakan niaga capai apa yang mereka impikan.
Macam-macam menu. Tapi ini dah cukup. Antara menu tip-top semalam roti canai durian.
Sebelum belah. Sempat abadikan kenangan. Agar kekal sepanjang hayat. Terima kasih buat CDM berdua. Agar dimurahkan rezeki dan jadi ikon rakyat Malaysia. Membantu/Membimbing lebih ramai lagi.
Orang berbuka tak penuh.
Mungkin orang sibuk beli persiapan raya.
Tak payah beratur, ambil makanan.

Hampir 100 menu.
Menu-menunya memang best.
Tak rugi, dijemput ke sini.
Boleh masuk dalam destinasi akan datang.

Bukan makan saja.
Tapi selang seli dengan bincang pasal biz.
Macamana nak jayakan lebih ramai orang lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable