Jom Follow

Isnin, 11 Oktober 2010

Sekitar Pengukuhan CDM.


Semalam hadiri kelas pengukuhan cdm dan pasangan. cdm pun perlu hadiri kelas yang AT buat. datang untuk tambah ilmu dan jadikan diri lebih positif, kreatif dan berani bertindak. ramai yang hadir. semakin jelas hala tuju AT 181 dimasa-masa akan datang.
aku pun ada cakap semalam.
slot cdm muhamad razali ada lagu 'inilah barisan kita' dan ' bekorban apa saja'.. semuanya berkaitan dengan meniaga kita.

  • Cdm Kartini
  • Cdm Kamarudin
  • Cdm Muhamad Razali
  • Cdm Faridah Mohd Ali
mereka beri sedikit input berguna. terus bersatu menuju matlamat. bersatu amat penting kalau mahu berniaga lama dan besar. mana ada jadi hebat seorang diri. mesti berkumpulan. letak tepi perasaan pandai, hebatj dan utamakan yang utama. kalau kumpulan berjaya, kita pun sama berjaya. bersama bertindak menuju matlamat. jangan biarkan gangguan sedikit, menyebabkan kita gagal capai matlamat yang lebih besar lagi.

kita kena sibukan diri dengan aktiviti meniaga. kalau tak minda kita mudah dimasuki virus. mulalah jadi negatif, lama-lama berhenti meniaga. ramai yang sibukan diri dengan hal-hal lain, meniaganya menguncup dan income pun statik. lepas tu mati. 

Cdm Mariam pun ada.
Cdm Ina.
Cdm lelaki.
Cdm Rozana bersama pewaris cdmnya
Inilah cdm lelaki berbaris semasa menyanyi lagu ' inilah barisan kita'.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger