Jom Follow

Sabtu, 2 Oktober 2010

Penang3

Salam. Salam Perjuangan. Salam Kemenangan.

Tahniah warga utara kerana menjayakan ATM tadi. sungguh tak disangka-sangka begitu ramai yang hadir. walaupun masih demam raya. siapa yang datang telah buat pilihan tepat untuk masa depan yang lebih bercahaya. terbakar habis, bagi warga AT. orang baru terkejut dengan pengisian tadi. yang koma-koma tu pun, ikut dan bertekad kembali untuk terus berjuang bersama AT. pilihan hari ini, menentukan corak masa depan.

ATM ke7  yang kita buat hari ini. ternyata amat berguna dan ramai yang telah buka minda dan lebih mengenali AT dengan lebih akrab lagi. kepercayaan terhadap wang dan kekayaan yang silap, dah diperbetulkan. dengan adanya ATM hari ini, diharapkan dapat ubah sikit-sikit kesilapan tersebut. ikatan tersebut, menyebabkan kita tak maju. ikatan tersebut membuatkan kita tak berubah dan takut nak keluar dari zon selesa. takut orang kata, kalau kita berubah. kalau kita buat tindakan untuk melepaskan diri dari ketidakcukupan duit muit. kerja tekun cari duit, takut orang kata tak ingat mati. duit banyak pun tak boleh bawa masuk kubur. duit tak boleh beli syurga.  padahal menjadi kaya buat masa sekarang adalah amat-amat diperlukan oleh negara. kekayaan yang kita gali tersebut boleh dikongsikan bersama dengan masyarakat. tak perlu lagi saya ulas kat sini.

warga utara amat sporting, menjadikan ATM hari ini begitu santai. speaker pun  hebat, mampu menyentuh hati dan perasaan. dari miskin, lebih baik jadi kaya. dari gaji kecik, lebih baik gaji besar.  AT 181 mesti jadi idola. AT 181 mesti jadi landasan menuju kekayaan. AT 181 mesti dijadikan sumber inspirasi bagi warga utara seluruhnya. kehadiran hampir 200 orang baru, mengejutkan semua leader. kejayaan dah hampir dengan anda semua. jangan berhenti buat je.

sesiapa yang tersalah pilih berehat sebelum ini. ayuh bangkit kembali. masa depan biar kita yang corakkan sendiri. kita corak seperti yang kita impikan. buktikan pada orang kita adalah juara dalam pembikinan. semasa koma, tersiksanya kita. mengharapkan gaji semata. peritnya, menunggu gaji. datangnya pun tak lama. datang dan terus hilang. banyak perkara tak boleh capai. kalau nak beli, mesti berhutang. sikit-sikit bayar.

ATM tadi sungguh berhasil. AT dah ada pengalaman buat. AT adalah landasan terbaik, cipta kekayaan. hai-o sebagai syarikat yang kita guna untuk capai kekayaan. peserta telah didedahkan kesilapan terhadap wang dan menyebabkan kita sentiasa ketinggalan. kita sentiasa dikaitkan dengan tabiat malas dan bertangguh kerja.

sempat sembang dengan salah seorang warga AT. sejak bersama AT telah berubah kehidupannya. dah mampu memiliki rumah dan kereta. dapat menyumbang pada orang tua setiap bulan tanpa miss. senang je hulur. kalau dulu, nak makan sekeluarga pun tak berapa nak cukup. dah mampu upah haji untuk orang tuanya. meniaga ini boleh menyenangkan hati orang tua dan bukan setakat kita sahaja.

cdm dari KL ramai yang turun. bersama menyokong AT. bersama berjaya AT. antara cdm yang hadir;

  1. cdm kartini

  2. cdm kamarudin

  3. cdm faridah mohd ali

  4. cdm dzulfauzilah

  5. cdm yan

  6. cdm kapten jai

  7. cdm syed huzair

  8. cdm hanim

  9. cdm shahril

  10. cdm shahrina

  11. cdm wan mahathir

  12. cdm fitri

  13. cdm muhamad razali

  14. cdm abang ali

  15. cdm hasmidar

  16. cdm nasir

  17. cdm ina
mereka bersedia untuk menjayakan anda semua. sekali anda mahu, seribu kali kami mahu. nyiru kami tadahkan. sentiasa bersedia.

tadi ada juga dari kelantan. hebat dan hadir demi ilmu kekayaan. buat cdm tuan rumah, terima kasih. layanan anda terhadap kami, amat dihargai. semoga kerjasama ini akan kekal lebih lama lagi.

aku sendiri tadi dapat banyak ilmu. kita akan kongsi bersama.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger