Jom Follow

Khamis, 7 Oktober 2010

CDM Pak Su


CDM Pak  Su. seorang yang buat satu je. dah tak boleh buat lain lagi. seorang yang tahu ikut upline je. apa yang upline suruh dia buat. upline kata jangan buat, dia tak buat. ikut orang berjaya, dia pun berjaya. dah jadi cdm. perkongsiannya semalam, sebak dan amat terharu. tak sangka CDM Pak Su seorang yang sentimental.
Semasa mengerjakan umrah.

Berjaya bersama dengan AT 181.

Cdm Pak Su, mengerjakan Umrah 2009 bersama Hai-o dan bertahan sampai kini walaupun dah ramai yang mengundurkan diri dari perjuangan.
Semasa pengambaran cdm 2009.
Semasa mengerjakan Umrah bersama AT181.
Sedang berehat di lobby hotel.

Berusia 45 tahun... 1 tahun 8 bulan lepas, detik mula. Tanam benih dan sekarang sedang petik hasilnya. Tak sangka, seorang pesawah boleh berjaya dalam meniaga ini. dibimbing/dibantu oleh AT, terutamanya Cdm Muhamad Razali, Cdm Abg Ali, Cdm Sarjan Mat dan ramai lagi. dimarah upline tak apa, janji aku dapat ilmu dari marahnya. disindir kawan-kawan sekerjanya dulu, tak apa, janji aku dah berubah hidup.

Cdm Pak Su bersama Tuan Hj Mat Noor.

Cdm Pak Su bersama AT utara, semasa pelancaran AT utara.

Go Go Go Taipan. itulah laungan keramat seorang CDM AT.

Tekun mendengar talk; itulah orang yang akan berjaya.
Leader hebat. Sebak malam itu. Tak sangka boleh gengam cdm. sebelum ni mana ada peluang bercakap begini, setakat tanam padi katanya.sekarang ni, dah boleh bagi talk depan orang ramai. bukan itu je, dah jadi motivator pulak. tahniah buat CDM Pok Su Manaf.
 
Setiap minggu datang ke safira club, tambah ilmu. jam 2 pagi masih lagi berdemo, berkongsi peluang. hebat dan tekunnya cdm pok su.
Cdm Pak Su. kerja bendang pun mampu jadi usahawan berjaya. ikuti sepenuhnya ilmu yang diajar di Akademi Taipan.

perjalanannya masih jauh. masih banyak halangan yang bakal ditempuhinya. bersabar dan ikutilah jejak-jejak orang berjaya. ikuti dan buat. 
Cdm Pak Su ralit dengar Cdm Jai, bentangkan MP.
 perjalanan baru bermula. masih banyak lagi jeram dan liku yang menanti. ketabahan amat penting kalau mahu terus berjaya. AT sentiasa memberi bantuan sewajarnya untuk sesiapa saja yang mahu berjaya.
Pak Su di China;
Siapa sangka boleh pijak kaki di beijing. nak gi dengan duit sendiri jangan harap. kerja pun buat bendang jee.
Di Tembok Besar China
Pak Su di Switzerland;
Sebelum terbang ke Swiss
Wah Pak Su, siapa kat belakang tuuu. Mak Su tak marah kee???
Cdm Pak Su(2 dari kanan) bersama warga AT181.
Mana-mana je ada Cdm Pak Su.

Bergambar sebelum ke puncak gunung Titlis.
Bukan selalu jumpa salji. kat malaysia asyik masuk bendang je.kali ini lihatlah gelagak Cdm Pak Su.
Puncak gunung titlis, tempat filem tersebut dilakonkan oleh Shah Rhu Khan. Sempat Cdm Pak Su bergambar dengan foto pelakon filem tersebut.
Gaya seorang Cdm. Dari Alor Setar ke Switzerland.


Selamat tiba di KLIA
  Balik je Alor Star. banjir pulak melanda. katanya nak tabur baja.

Siapa sangka, dalam masa setahun lebih je dah jadi CDM. Perjuangan memang berbaloi, dah banyak dapat dan melancong pun dah banyak kali. 4/12 menyaksikan segala-galanya. Dinobatkan CDM secara rasminya. Tapi sebelum tu ke shooting dulu. Lihatlah persediaan untuk shooting CDM. Bergaya bersama Mak Su. Bukan CDM je yang datang, kawan-kawan seperjuangan juga datang menyokong CDM Pak Su.

Dok bersiap nak shooting CDM. nak pakai pun tak selesa. maklum la kerja bendang..

Cdm Pak Su bergaya dengan Mak Su.
Hai-o, telah ubah gaya hidupnya. Dah kena bergaya. Dah kena membimbing, dah kena bentang MP, dah kena bercakap kat depan. Semua dah lain. Dulu mana ada.
Bersama dengan pasangan uplinenya Cdm Wan Mahathir dan Cdm Shahrina
Naik pentas  CDM

Gambarnya di luar Stadium Melawati

Cdm Pak Su diapit oleh 2 sifunya.



Bersama upline-uplinenya yang tak jemu-jemu memberi suntikan inspirasi untuk lebih berjaya dan jangan cepat puas hati dengan pencapaian yang telah dimiliki.

Dah dapat CDM. Baru bermula pembinaan empayar kekayaan.
Kepuasan setelah berjuang, akhirnya capai jua pangkat tertinggi di Hai-o Marketing. Bukan kerja sorang-sorang, tapi hasil usaha bersama dengan upline, dline dan sideline serta restu dari isteri-isteri dan anak-anak. Bukan mudah, tapi tak mustahil.

Bersama Cdm Uplinenya. Tak jemu-jemu melayan karenah anak buahnya. terbalas jua bila dah jadi Cdm.

Bersama dengan salah seorang dlinenya yang turut meraikan kejayaannya. Sanggup datang dari Taiping demi sokongan buat upline dan Akademi Taipan 181.
MLM ni bukan sekadar mengejar pangkat Cdm sahaja. Bukan kejar duit semata-mata tapi dapat meningkatkan kualiti diri. Ilmu berniaga, ilmu bagaimana nak membimbing, seni MLM juga akan diajar di Akademi Taipan 181. Cdm Pak Su, seorang yang tak pernah ponteng kelas. Nak berjaya, mesti masuk kelas.

Bersemangat Cdm Pak Su, menyanyi lakukan pikirkan boleh, semasa kelas pemantapan ilmu Cdm.
Cdm Pak Su bersama dengan Ddm Kunaini semasa anugerah Cdm 2010

Hebat dan bergaya serta berjaya. teruskan usaha dan cipta kejayaan-kejayaan yang lebih hebat lagi dimasa depan. meniaga ini demi keluarga. mahu tinggalkan kekayaan untuk anak-anak.
Semasa sharing kisah kejayaannya. kejayaan bukan datang depan mata, tapi perlu diusahakan. bekerja bersama dengan upline,dline serta sline.
Cdm Pak Su bersama Ddm Yati
Cdm Pak Su, beri kata-kata aluan semasa kelas di Komplek Hijau Kuning, Alor Setar.

Seriusnya Cdm. ilmu kena sentiasa tambah. semangat kena tambah. income mesti naik. network kena lagi kembang.

Cdm Pak Su di TTC Kangar. Mana ada kelas, Cdm mesti ada. Nak berjaya dan tak berhenti berjaya, kenalah berusaha lebih dari orang lain. Ilmu pun sentiasa kena tambah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger