Jom Follow

Sabtu, 6 November 2010

Aku vs Orang Lain.

Salam.
Salam Perjuangan
Salam Kemenangan
Salam 1Malaysia.

Aku panjat, aku di atas. sama-sama dapat makan buah apple yang aku petik tapi makan di atas pokok rasanya lain.....

Aku meniaga.
Orang lain makan gaji.

Aku ada impian.
Orang lain tak ada.

Aku hebat
Orang lain tak hebat.

Aku income besar.
Orang lain income mengecil.

Aku kaya strategi
Orang lain dok takuk lama.

Aku kisah dengan group
Orang lain melanyak group.

Aku jayakan rakan.
Orang lain kayakan diri.

Aku kaya ilmu.
Orang lain ....

Aku boleh cakap.
Orang lain hanya angguk kepala.

Aku beriman..
Orang lain sikit kurang.

Aku dah otai.
Orang lain baru mula.

Aku layak melancong.
Orang lain tak layak.

Aku ada group.
Orang lain tak ada group.

Group aku hebat.
Group orang lain biasa-biasa.

Aku terkenal.
Orang lain, sepi je.

Aku penuh appt.
Orang lain 1 seminggu pun susah.

Aku asyik bertindak.
Orang lain tunggu dan lihat.

Meniaga sajalah tak payah nak bandingkan dengan orang lain. kita meniaga ni perlu lawan diri sendiri je. cipta rekod peribadi. siapa cepat besar, dia cepat kembang, dia dapat income besar. siapa rajin, dia yang senang. setkan matlamat dan berusaha kearah matlamat tersebut. buat perancangan dan bertindak ikut perancangan. jangan dok tunggu dan lihat. nak jadi orang berjaya, tapi tindakan kita tak seberapa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger