Jom Follow

Rabu, 28 September 2011

Aku Dulu Buat....


Aku:
  1. Nak besarkan Akademi Taipan. Aku dulu mesti besarkan biz terlebih dahulu.
  2. Nak suruh rakan niaga berniaga besar, aku dulu mesti berniaga besar.
  3. Nak suruh rakan niaga sibuk berdemo, aku sendiri mesti sibuk berdemo dahulu.
  4. Nak suruh rakan niaga lepas tabung kereta, aku dulu mesti lepas tabung kereta.
  5. Nak suruh rakan niaga ada kaki baru, aku sendiri mesti ada kaki baru.
  6. Nak suruh rakan niaga bawa prospek datang kelas, aku sendiri mesti bawa prospek baru terlebih dahulu.
  7. Nak suruh rakan niaga income besar, aku sendiri mesti dapatkan income besar terlebih dahulu.
  8. Nak suruh rakan niaga tekun berniaga, aku sendiri mesti tekun berniaga terlebih dahulu.
  9. Pesan rakan niaga jangan give up, aku sendiri mesti jangan give up.
  10. Pesan rakan niaga sentiasa maintai bersemangat, aku sendiri mesti maintain bersemangat.
  11. Pesan rakan niaga tak tahu tanya, aku sendiri mesti amalkan budaya itu.
  12. Pesan rakan niaga, nak berjaya ikut jejak mereka yang dah berjaya, aku sendiri mesti ikut jejak mereka yang dah berjaya.
  13. Pesan rakan niaga, sayangi rakan niaga, aku sendiri mesti sayangi rakan niaga terlebih dahulu.
  14. Pesan rakan niaga, jangan marah rakan niaga, aku sendiri mesti ;jangan marah rakan niaga'.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger