Jom Follow

Khamis, 29 September 2011

4 Gambar. 4 Kisah.


Sahabat Blog.
Sahabat Biz.

Beberapa gambar yg aku snap hari ini.
Sebagai kenangan dan sejarah sebuah kehidupan.
Panorama pagi di Seri Abim. Sebelum jam 7pagi aku dah sampai. Hari terakhir anak aku ambil PSRA. Sepanjang 4 hari peperiksaanya, aku hantarnya ke sekolah. Beri semangat dan ispirasi buat anak aku. Last minit punya motivasi. Mana tahu dapat result terbaik.

Mee sup. Kena sekali. Nak sokmo. Kalu buleh skali seminggu. Begedil, sambal kicap, dan lain-lain. Belakang sekolah tamil serdang. Sambutan ramai.
Sahabat lama. 3,4 tahun x jumpa. pagi tadi terjumpa, kat kedai sup tadi. dah jadi usahawan. semakin maju katanya.
Makan malam kami sekeluarga. Dah lama x ke sini. Ikan siakap masak stim. Puyuh goreng. Daging goreng. Kangkong goreng belacan. Kailan ikan masin. Fresh oren + garam buluh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger