Jom Follow

Ahad, 3 Februari 2013

Dari KK, Mereka Datang Hari Bio Velocity.

Masih lagi pasal Hari Bio Velocity. Tengok gambar ini. 4 orang semuanya. Sekali tengok, tak apa-apa yang istimewa.Tapi bila sembang dengan mereka. Baru tahu kehebatan dan kecekalan mereka bina biz ini. Sanggup terbang dari KK. Datang sini. Semata-mata nak ikuti Hari Bio Velocity. Tak mahu terlepas. Ini julung-julung kali diadakan. 10 testimoni. Mereka korban masa & wang. Bukan sikit. Tambang kapal terbang tu bro. Bukannya tambang bas, bro...Anak dan pasangan juga kena tinggal.

Kutip ilmu Bio Velocity. Balik KK. Kongsi pula ilmu tersebut dengan rakan kongsi. Cdm Maidah. Cdm Hamshah & Cdm Siti Rahmah. Bersama Cdm uplinenya, Cdm T.Puziah. Selepas ikuti Hari Bio Velocity, jangan ada ragu lagi pada produk. Jangan pikir-pikir lagi. Nak buat ke tak nak buat. Jangan konfius lagi. Pilih saja ATM181. Dah tak pilihan lagi, hanya ATM181. Tutup pintu pada yang lain. Walaupun yang lain itu menjanjikan bulan bintang. Tutup kemas-kemas. Jangan bagi sedikit pun pada peluang lain. Kalau kita bagi sikit, lama-lama ianya menguasai kita dan membuatkan kita konfius. Tak payah nak tangguh-tangguh lagi.Tak payah nak tunggu- tunggu lagi. Terus bertindak. 16 BVSM. 3 satu rumah.

Testimoni depan mata. Dengar mereka cakap. Boleh tanya sendiri. Boleh pegang. Boleh peluk. Boleh cium. Boleh bergambar.Bukan dengar cakap-cakap orang. Ini kisah benar. Kisah nyata.Nak jual BVSM paling mudah. Demo pun mudah. Sekali tengok. Terus boleh buat. 

Aku dengar. Selepas je acara. Ada yang tak terus balik rumah. Pergi jumpa prospek dulu. Demo dulu. Sharing dulu. Ada yang closing cash. Ada yang pakej.

Cdm T.Puziah, Cdm Siti Rahmah, Cdm Maidah dan Cdm Hamshah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger