Jom Follow

Rabu, 27 Februari 2013

Aku Dok Klate.

Wow! Bertemu lagi. Hari rabu. Hari biz menjadi-jadi. Hari momentum maksimum. Hari penuh berani. Hari paling kemah demo. Maklumla semalam telah cas semangat. Baca status kat wall warga ATM181 menggambarkan keadaan dalaman anda. Status gembira. Status fun. Status positif dan optimis.

Aku tumpang seronok. Aku amat bangga dengan situasi sekarang. Masing-masing sibuk. Hari-hari ada demo & close. Tahap self-esteem makin tinggi. Bila dah tinggi, yakin & berani jumpa prospek.

Ramai rakan kongsi berani buat sendiri. Ramai rakan kongi dah demo sendiri wpun baru je join. Lain macam keadaan dulu. Dulu lambat demo sendiri. Dulu banyak tunggu. Dulu banyak nanti.

Kenapa?
Ilmu sama. Leader sama. Kelas sama. Mesti ada sesuatu yang baru. BVSM punya pasal. Fokus pada share kebaikan BVSM. Jadi rakan kongsi berani untuk share kebaikan BVSM. Bagi mereka share berani tapi kalau jual mereka tak suka. Share ialah sale secara tak sedar. Share juga taja dalam tak sedar. Ramai yang berani ambil 16 set BVSM kerana mereka nampak mudahnya pasarkan BVSM.

Satu lagi. Fokus utama kita bukan income lagi tetapi BVSM. Rakan kongsi berani demo wpun belum dapat cek. Mereka berani demo wpun tools lain tak ada, asalkan ada buku testimoni. Mereka tak sibuk-sibuk lagi nak statement bonus. Jarang guna. BVSM cukup kuat daya tarikannya. Jarang tolak bila rasa BVSM. Apa yang terjadi, terus ambil. Macam dipukau. Aura! Aura.

Aku di kg sekarang. Bechah Kelubi. Menulis atas jemoren. Depan aku punya mek. Mek sedang tidur. Kepenatan. Baru balik dari klinik. Jumpa doktor. Ada kudis, macam bisul kat perut. Sakit berdenyut-denyut. Tak boleh tidur. Gara-gara gula dalam darah tinggi. Tak konsisten makan ubat. Dah 2 minggu. Asyik berubat kg. Jadi aku balik semalam, hari ni terus bawa jumpa doktor. Kalau ikutkan doktor, dah suruh masuk hospital. Senang nak cuci luka dan kawal kencing manis.

Doktor bagi tempoh 5 hari dulu. Kalau masih tak ok. Kena masuk hospital....Aku bawa ke klinik Noriah TM. Cek gula tadi pun tinggi. 18 dan tekanan darah pun tinggi.

Aku harap cepat sembuh. Garam buluh dah bagi, tapi tak minum. Makan pun jarang-jarang. Satu sachet tu pun kena dua kali minum. Huhuhuhu. Balik klinik tadi, aku terus bagi garam buluh.... Agar cepat turun.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger